FOTD: rose shine

 
Het is warm mensen! Alles wat je doet is al te veel. Zo ook je make-up op doen. Vandaag besloot ik om met verschillende kleuren te gaan werken. Ik heb een beetje bruin, rose en heel licht beige gekozen. Deze drie kleuren zijn een mooie zomerse combi!

De Look


Op mijn ooglid heb ik in het midden de lichte beige kleur aangebracht en dan aan beide kanten heb ik een beetje roze aangebracht. Om het nog wat mooier te maken heb ik ook die roze kleur in mijn arcadeboog aangebracht en ook nog een heel klein beetje bruin. Dat vond ik net iets mooier dan alleen maar roze.

De producten

Catrice- 050 Twinkle in the eye (niet meer te koop)
Ik heb de bruine kleur (links) gebruikt en de blauwe kleur.
 
Make-up Studio - Translucent powder 1
Deze poeder heb ik over mijn hele gezicht aangebracht na mijn bb cream.
 
Maybelline bb cream
Essence- Get big lashes - Volume curl
 
26 Naturel pallete
Ik heb de kleur gebruikt die je helemaal rechts onderaan ziet. Het is een roze kleurtje.
 
Liefs,
Veerle
 
 
 

  

Reacties

Populaire posts