Tips voor de middelbare school: kleding

  
Kleding, het is elke dag weer een moeilijke keuze wat je gaat aantrekken. En natuurlijk helemaal als je voor het eerst naar de middelbare school gaat. Zouden ze deze broek stom vinden? Vinden ze deze armband niet te kinderachtig? Zulke vragen kun je je dan stellen als je een keuze moet gaan maken.







Ik heb een aantal kledingstukken uitgekozen van de H&M site omdat dat budgetproof is. Veel meisjes die naar de middelbare gaan hebben nog geen baantje en hebben maar een bepaald bedrag wat ze aan kleding kunnen besteden.
Hier een paar voorbeelden van wat je kan dragen. Toen ik naar de middelbare ging wilde ik niet allemaal moeilijke kleding aan. Je moet vaak een stuk fietsen, vaak opstaan, veel spullen meeslepen. En dan wil je niet een jurkje aan wat heel strak zit met hoge hakken eronder.

Dit is een mooi T-shirt wat een beetje wijd zit maar daarom wel perfect voor om naar school aan te doen
 
H&M- € 9.95
 
Dit is een strakke broek met elastiek erin. Zo zit hij lekker en zeker niet al te strak. Je kunt deze broek heel goed combineren met het andere kledingstuk hierboven
 
H&M- € 14.95
 
Dit is een goed comfortabel T-shirt wat altijd kan.
 
H&M- € 9.95
 
Als je toch een beetje dat 'nette' idee wilt creëren kan je het beste een blazer aandoen in een leuke kleur. Het zit niet te strak en zit altijd goed.
 
H&M- € 19.95
 
Als je nou echt een comfortabel kledingstuk wilt aanhebben kan je het beste gaan voor een leuke trui.
Je hoeft er alleen nog een leuke broek bij uit te zoek en je bent klaar!
 
H&M- € 24.95
 
En dan natuurlijk accessoires.
Veel meisjes vinden het erg belangrijk om toch iets van sieraden aan te hebben. Ik had zelf op de middelbare meestal een horloge om mijn pols aan en oorbelletjes. Ik had nooit echt grote oorbellen aan, omdat ik dat onhandig vond. Ik droeg meestal knopjes. Zo had ik toch iets aan van sieraden en zat het nooit in de weg.
 
Dit zijn mooie oorbellen die bijna wel bij elke outfit passen.
 
H&M- € 3.95
 
Dit is echt een gave ring. Het valt lekker op, maar zit niet in de weg!
 
H&M- € 4.95
 
En dan als laatste schoenen. Ik vind schoenen heel belangrijk. Je loopt er de hele dag op en je voeten zijn aan het van de dag altijd moe. Daarom moet je er ook voor zorgen dat je het je voeten zo gemakkelijk mogelijk maakt. Dus geen schoenen met een hak van 10 cm.
 
Goede gympen zijn belangrijk. Je moet trap op, trap af. En vaak ook nog in een snel tempo om de les te halen. Dit zijn schoenen, die stevig zijn en er ook nog eens heel leuk uitzien.
 
H&M- € 14.95
 
Wil je nou wat meer opvallendere schoenen, dan zou ik voor deze gaan. Het zijn ook gympen. Dus goed voor je voeten en zijn er super leuk uit !!
 
H&M- € 9.95
 
Dit waren de tips die ik heb voor de geschikte kleding die je aan kan naar de middelbare school. Ik hoop dat jullie er wat inspiratie van hebben gekregen
 
Liefs,
Veerle
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Reacties

Populaire posts