Albert Heijn Groene thee


Vandaag iets anders dan beauty. Maar het heeft te maken met lifestyle. Dit is een van de vele verschillende soorten Groene Thee van de Albert Heijn.


 
Ik drink veel thee, echt heel veel. Als ik een hele dag thuis ben dan kunnen dat soms wel 6 koppen thee zijn. Maar gelukkig is thee niet slecht. Alleen dan dat het een aanslag op je tanden geeft, maar dat doet koffie ook. Groene thee is heel gezond. Er zitten namelijk anti-oxidante in. Dat is tegen kanker. Ook is groene thee heel goed omdat je er een beetje van afvalt. En wat natuurlijk helemaal goed is aan thee is dat het geen calorieën bevat. Dat is overigens bij alle soorten thee als je er maar geen suiker in doet.
Nu heb ik bij de Albert Heijn deze thee gekocht. Ik vind de originele groene thee niet zo lekker en ik zocht een andere soort groene thee. Deze vond ik en deze is zo ontzettend lekker. Hij heeft een hele frisse geur. De ingrediënten die er in zitten zijn:
 
1. Sinaasappel
2. Papaja
3. Meloen
4. Aloë vera
 
Ook is de thee glutenvrij en melkvrij. Dus voor degene die daar niet tegen kunnen is dit een aanrader.
 
 
 
De Albert Heijn Groene Thee is € 1.18 en te koop bij alle filialen in heel Nederland
 
Wat vinden jullie van groene thee?
 
Liefs, Veerle
 

Reacties

Populaire posts