Je eigen sprookje





De Efteling bestaat dit jaar 60 jaar. Dat zijn al hoop wat jaartjes. Ik zelf kom er al vanaf ik al heel klein ben. Ik vind het nog steeds echt heel leuk om erna toe te gaan. Ook al weet ik alle sprookjes uit me hoofd en weet ik waar alles in het sprookjespark staat. Toen ik nog klein was heeft mijn oma voor mij bij de Efteling voor mij een boekje laten maken. Dat kon je toen destijds laten maken met je naam erin en van al je familieleden. Nu is het weer zo.


Er worden dan een aantal vragen gesteld over jaar en je vrienden of familieleden. Aan hand van die gegevens maken ze voor jou je eigen sprookje. Echt heel leuk !! Ik heb het zelf ook laten maken. Je kunt het als pdf bestand opslaan of je kunt het laten drukken. Dan maken ze er een echt boekje voor je van. Leuk om aan iemand cadeau te geven of om voor jezelf  te laten maken. Je eigen belevenis in een mooi en prachtig Efteling sprookje.



Als je op deze link klikt dan ga je naar de site waar je je eigen persoonlijke sprookje kunt maken.
 
 
 
Maak nu je eigen sprookje!!
 
Liefs,
Veerle
 

Reacties

Populaire posts