Mijn favorieten films #1

Films, ik hou ervan. Bijna elke avond als het kan kijk ik wel een film. De films die ik het meest kijk zijn: romantische, komedie, en drama films. Ik vind horror en thrillers helemaal niks omdat ik daar simpel weg van ga dromen en dat gaat niet zomaar bij mij over.











Les Choristes
Dit is zo een mooie film. Het speelt zich af in Frankrijk. Het gaat over een internaat waar alleen maar jongens zitten. De leraren die er les geven zijn erg streng voor de jongens. Het is een internaat voor onhandelbare jongens. Er zitten een aantal jongens op het internaat die allemaal streken uithalen. Er komt een nieuwe leraar lesgeven die vroeger muziek les gaf. Het staat voor een grote taak om al te jongens les te geven. Als de leraar merkt dat de jongens best wel goed kunnen zingen gaat hij proberen om een koor samen te stellen. De baas van het internaat doet er heel moeilijk over maar ze proberen het toch. De jongens leven helemaal op als het koor een groot succes wordt.
 
Verliefd op Ibiza
Ik denk dat iedereen ondertussen deze film wel kent. Ik had er al heel veel positieve verhalen over gehoord en wilde de film ook zelf gaan kijken, En ja ik vind de film ook super leuk. Ik vind het echt een zomer film!!
 
The Joneses
Dit is een gezellige film! Het gaat over een 'nep' gezin. Het is een samengesteld gezin wat ales baan heeft om zoveel mogelijk producten te promoten en te verkopen. Bijvoorbeeld: sportartikelen die ze zelf gebruiken om te sporten. Ze moeten zich voordoen als een echt gezin wat alles heeft en heel gelukkig is.
 
 
Dit waren de films die ik op dit moment het leukst vind. Volgende keer weer nieuwe !
 
Liefs,
Veerle
 


Reacties

Populaire posts