Mijn mooiste boeken



Lezen. Als ik heel eerlijk moet zijn lees ik zelf niet zoveel. Vaak als ik naar bed ga s'avonds dan ben ik zo moe dat ik gelijk in slaap val. Ik heb dan niet echt een gelegenheid om te kunnen lezen. Maar als het vakantie is dan lees ik wel. En dan heel veel!!









Lezen vind ik zelf heel leuk, rust gevend. Zeker als het natuurlijk een leuk boek ik. Ik lees zelf niet graag thrillers of misdaad boeken. Ik hou meer van die romantische boeken die uiteraard gaan over de liefde. Ik vind het ook fijn als een boek makkelijk leest. Als ik vakantie heb wil ik niet allemaal boeken gaan lezen waar ik heel erg bij mij nadenken. Vakantie is tenslotte om lekker uit te rusten.
Ik laat je hier een aantal boeken zien die ik heb gelezen en waar ik erg over te spreken ben.

Bangkok boy - Carry Slee
 
De boeken van Carry Slee vind ik zelf heel leuk om te lezen. Ik vind niet dat het boeken zijn die alleen maar jongeren mogen lezen. Ik ben zelf 18 en ik vind haar boeken op dit moment ook nog heel leuk en interessant.
Bangkok Boy gaat over een jongen en een meisje, ze studeren allebei.
De jongen is geadopteerd en heeft een relatie met het meisje. Op een dag maakt de jongen het zomaar uit en gaat weg. Zonder reden en zonder aankondiging. Hij besluit om naar Bangkok te gaan om zijn echte ouders te gaan bezoeken. Hij doet het niet zomaar in een keer. Hij heeft namelijk een tumor. En de dokters hebben gezegd dat het niet meer goed gaat komen. Kortom een spannend boek, dat wel. Maar wel met heel veel romantiek erin
 
Sproetenliefde - Maren Stoffels
Maren Stoffels is een jonge schrijfster. Ik ben erg te spreken om de manier waarop zij schrijft. Het leest heel lekker en je wilt dan ook niet stoppen met lezen
Dit boek het sproetenliefde. Toen ik het zag sprak het me gelijk aan. Want ik heb zelf namelijk ook sproetjes.
Het gaat over een jongen die nieuw is op school en hij wil niet echt contact maken met zijn klasgenoten. Een meisje wat in die klas zit, zit hem wel zitten en wil graag meer van hem weten.
 
 
Harry Potter en de steen der wijzen- J.K Rowling
Dit boek kent bijna iedereen. Ik heb het gekregen toen ik 12 was en toen ik het las vond ik het zo een leuk boek. Ik heb het helemaal uitgelezen. En zoals je weet, zijn de boeken van J.K Rowling niet echt bepaald dun. Iedereen heeft de films weleens gezien. Maar in het boek vind ik het verhaal vele male leuker. Er worden meer details verteld die in de film zijn weggelaten. Dat gebeurt veel bij boeken die worden verfilmd. Maar bij dit boek viel het me erg op.
 
Zo dit waren een altijd boeken die ik echt heel erg leuk vind.
 
Welke boeken vinden jullie het leukst?
 
Liefs,
Veerle  

Reacties

Populaire posts