Mijn muziek #1

Muziek, in een woord: heerlijk!!
Ik luister altijd muziek. Echt altijd. In de bus, op de fiets, in de trein.
Ik vind het zo fijn om muziek te luisteren. Daarom heb ik hier een altijd nummers voor jullie die ik op dit moment helemaal top vind !!











Feel this moment- Pitbull ft. Christina Aguilera
Dit is echt een zomer nummer. Super leuk en makkelijk mee te zingen! Ik word er vrolijk van als ik het nummer hoor.
 

Avicii- Wake me up
Van dit lied word ik echt vrolijk. Het doet me denken aan op vakantie gaan. Je wordt er gewoon gelijk vrolijk.
 


Maaike Ouboter- Omdat ik je mis
Dit is zo een mooi nummer. Ik krijg echt kippenvel van dit nummer. Ik vind het heel fijn om te luisteren als ik moe ben of als ik niet zo lekker in me vel zit.
 
Jeroen van Zelst- Dansen
En ja.... ik ben een Brabander dus daar hoort ook een beetje carnaval bij. Ik ben echt helemaal weg van carnaval en dit nummer is echt een nummer wat helemaal bij carnaval past.
 
Major Lazer- Watch out for this
Een leuk vrolijk nummer, waar je echt op gaat dansen. Het doet me denken aan festivals, lekker feesten en genieten.
 
Dit waren de nummer die ik op dit moment het meest luister.
 
 Welke nummer luisteren jullie nu op dit moment?
 
Liefs,
Veerle
 
 


Reacties

Populaire posts