Mijn top 5 Mascara's

 

Waar ik absoluut niet zonder kan is mascara. Elke dag gebruik ik wel mascara. Ik kan er gewoon niet zonder. Het maakt je iets dikker en krult het mooi.
Vele mascara merken beweren dat de mascara je wimpers langer maakt. Maar dat betwijfel ik.











Ik gebruik al vanaf dat ik 12 ben mascara. Best wel al vroeg dus. Ik heb namelijk van mij eigen blonde wimpers. Het geeft bij mij een heel groot effect of ik wel of geen mascara op heb.
Ik laat je nu mijn top 5 zien van de mascara's die ik het fijnst vind.

Nummer 5
 

Catrice Allround mascara
Dit is een van mijn eerste mascara die ik kocht. Daarom is het ook mijn nummer 5. Omdat ik zag wat voor een effect het geeft als je mascara op hebt. En dat heeft deze zeker gedaan
€ 2.99
 
Nummer 4
Max Factor- Masterpiece Volumising
Het is een fijne mascara, maar niet echt geschikt voor mijn wimpers. Ik heb hele lange wimpers en ik vond dat met deze mascara mijn wimpers niet echt mooi werden zoals het wel kan
€ 15.99
 
Nummer 3
Essence- Maximum length mascara
Het is een wederom een fijne mascara. En ook nog eens erg goedkoop. Doet zijn werk goed.
€ 2.89
 
Nummer 2
Maybelline - One By One
Dit is echt een super fijne mascara. En het borsteltje helemaal. Het geeft mijn wimpers heel veel volume en blijft echt lang goed zitten.
€ 14.50
 
En dan.........
Mijn nummer 1
 
Essence Get Big Lashes- Volume Curl
 
Dit is echt de beste mascara ooit! Hij geeft mij wimpers super veel volume en houdt alle wimpers mooi uit elkaar. Ik ben zo erg over dit product te spreken. Ik heb hem nu al voor de 3de keer opnieuw gekocht omdat ik deze zo super super fijn vind.
€ 2.49
 
 
Dit was mijn top 5 macara's
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en wat aan hebben gehad.
 
Liefs,
Veerle
 

Reacties

Populaire posts