Schoolagenda's 2013-2014

Het is weer tijd om nieuwe schoolspullen te gaan kopen. Of je op de middelbare zit of alweer een stap verder, iedereen heeft een nieuwe agenda nodig. Het is vaak een lastige keuze om er eentje uit te kiezen. Hier een paar agenda's die ik leuk en handig vind.













Hema- € 5.95
Deze agenda heb ik voor het komende schooljaar gekocht. Er zitten allemaal insteekhoesjes in, zodat je makkelijk belangrijke papieren erin kan stoppen.
 
Hema- € 5.95
Deze agenda vind ik heel mooi, hij is mooi lang, zodat je er veel in kan schrijven.
 
Hema- €1.95
Deze agenda is super goedkoop en er zit alles in wat je maar nodig hebt.
Lief- € 13.95
Lief maakt altijd hele mooie agenda's. Mooie kleuren en ziet er vrolijk uit.
 
Pip Studio- € 16.95
Ik koop al 3 jaar de agenda van pip. Het is zo een mooie agenda. Ik vind het echt de allermooiste. Ik kocht ook vaak kaftpapier van Pip.
 
 
 
Blond Amsterdam- € 14.95
Blond Amsterdam maakt ook al een paar jaar hele leuke agenda's waar ik erg over te spreken ben. Leuke agenda's met veel extra's
 
 
 
Tip!
Wat ik zelf altijd heel handig vind, is dat als er een band om de agenda heen zit. Ik prop namelijk altijd belangrijke papieren in me agenda en wil die niet verliezen.
Wat ik ook handig vind als dat in een agenda zit, is dat er een aantal bladzijdes bedoeld zijn voor notities. Vaak moet ik wat belangrijke zaken in mijn agenda opschrijven die ik vaak nodig heb. Zoals de vele wachtwoorden die je nodig hebt voor school.
 
Ik hoop dat jullie wat aan die artikel hebben gehad.
Alvast veel succes met kiezen van je nieuwe agenda!
 
Liefs,
Veerle
 
 


Reacties

  1. Ik heb dezelfde als jou, HAHAHA maar wel een super leuke blog! Good job!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts