Zomerfoto's #1

 


Jaa het is zomer! En eindelijk, het zonnetje schijnt. Ik ben weer terug van vakantie en ik natuurlijk foto´s gemaakt.

 
Ik was in Frankrijk in Montpellier. En ja hoor daar hebben ze nog een Sephora. Dus ik ben daar natuurlijk even gaan kijken. Het was een heel groot filiaal.
 
 
Samen met mijn hondje Guusje heb ik heel veel in de hangmat gelegen.
 
 
En ook in Montpellier hadden ze een gigantische App store. Echt normaal hoe groot die was.
 
 
 
Vaak is het zo dat je geen zin hebt om te koken op je vakantie. Dus ik besloot om lekker pannenkoeken te bakken. Mmmm..... wat waren ze lekker
 
 
Er was alleen 1 probleem. De wifi waar ik op dat moment was, was echt heel slecht. We moesten er best veel voor betalen. Maar dit heb ik dus heel vaak op mijn pc scherm gezien.
 
 
Dit waren mijn zomerfoto´s deel 1.
Over een paar weken komt er weer een nieuwe.
 
Wat doen jullie allemaal deze vakantie?
 
Liefs,
Veerle

Reacties

Populaire posts