Zomertrend: neon

Lekker opvallen deze zomer. Dat doen we volop. Je ziet heel veel verschillende kleuren. En ook de zogenaamde neon kleuren. Dat zijn kleuren die echt heel erg opvallen.














Steeds meer zie je de neon kleuren in de winkels liggen. Kleding, kantoorspullen, telefoonhoesjes noem maar op. Vandaag wil ik jullie een paar kledingstukken laten zien dan van de H&M zijn en die de neon kleur hebben.

Mijn mening over neon
Ik vind de kleur neon niet echt heel mooi bij me staan. Ik heb rood haar wat al redelijk veel opvalt. Dan wil ik daarnaast niet nog een heel opvallend iets aanhebben. Maar ik vind dat bij meisjes met blond haar het heel mooi kan staan. Dit is nogmaals mijn eigen mening over neon en wat ik er van vind.

H&M- € 9.95
Dit is geen neon t-shirt. Maar wel wat er op staat. Het is heel opvallend en springt er goed uit.
 
H&M - € 6.95
Dit is echt een opvallende top. Lekker fel, lekker geel!!
 
H&M - € 19.95
En dan deze.... dit is pas echt opvallend. De mintgroene kleur valt zo op dat je eigenlijk geen gekleurde top er boven kan dragen. Met een mooie witte top staat dit helemaal perfect.
 
H&M - € 19.95
Deze is echt... wow. Dit is echt een hele felle kleur. Ik vind dit persoonlijk voor de zomer echt top!
 
 
Dit waren de kledingstukken die ik op de H&M site heb gevonden die ik zelf echt neon vind.
 
Wat vinden jullie van neon? En zouden jullie zoiets dragen?
 
Liefs,
Veerle
 
 
 


Reacties

Populaire posts