Handig om in je tas te hebben

Wat is nou handig om in je tas te hebben? Iedereen heeft daar zijn eigen mening over. In dit artikel laat ik zien wat ik handig vind. Laten we snel gaan kijken.







Deodorant
Deodorant vind ik zelf heel belangrijk. Een grote of kleine verpakking maakt mij niet zo heel veel uit. Je hebt op zoveel momenten van de dag weleens deodorant nodig. Daarom zit dat standaard in mijn tas. Wat verder ook nog standaard erin zit, is mijn portemonnee, smartphone, OV-chipkaart pasje in houder en mijn sleutels.

Desinfecteermiddel
Desinfecteermiddel vind ik heel belangrijk om in mijn tas te hebben. Het komt zo vaak voor dat ik mijn handen niet ergens kan wassen. Daarom zit het altijd standaard in mijn tas

Handcrème
Handcrème zou je denken dat ik inderdaad al iets in mijn tas voor handen heb zitten. Maar ik vind het zelf toch ook fijn om iets van een lekkere voedende crème in mijn tas te hebben

Notitieboekje + Pen
Wat ook nog wel eens gebeurd is dat ik iets moet opschrijven en dat dan mijn telefoon leeg is. Daarom heb ik vaak een klein notitieboekje en een pen in mijn tas zitten.

Lippenbalsem
Ik heb echt heel erg last van droge lippen. In de winter of zomer, maakt niet uit. Ik heb altijd wel velletjes aan mijn lippen. Met lippenbalsem worden je lippen iets soepeler en ook lekker zacht.

Zakdoekjes
 Meestal heb ik niet voor mezelf zakdoekjes, maar het gebeurt vaak dat iemand zegt: o nee, heeft er iemand een zakdoekje, ik heb er geen meer. Dan kan ik altijd zeggen dat ik wel wat heb.

Spiegeltje
Je kunt natuurlijk op de camera van je telefoon naar jezelf kijken, maar met een spiegeltje vind ik het niet iets fijner. Al is het maar om voor de zekerheid te kijken of er niks tussen je tanden zit.

Agenda
Ik schrijf al mijn afspraken 2 keer op. In mijn telefoon maar ook in mijn agenda. Stel je voor, je telefoon begeeft het, en je moet kijken hoe laat je ergens moet zijn. Dan is het natuurlijk wel handig als je het ook in je agenda hebt opgeschreven. Daarom zit mijn agenda ook vaak in mijn tas als het past.

Kauwgom
Kauwgom is nog zoiets wat ik heel belangrijk vind om in mijn tas te hebben. Het geeft mij een fijn gevoel als ik weet dat ik echt niet uit mijn mond ruik. Vaak heb ik van die smintjes in mijn tas. Omdat ik altijd bang ben, dat ik ongemerkt heel erg ga kauwen met kauwgom.

Pleisters
Ik heb altijd standaard pleisters in mijn portemonnee zitten. Gewoon voor de zekerheid.

Zonnebril
Ik heb heel vaak dat ik op de fiets zit en dat ik dan eigenlijk mijn zonnebril nodig heb. Ook als het winter is. Daarom zorg ik ervoor als ik weet dat ik met de fiets ga dat ik mijn zonnebril in mijn tas heb zitten.

Flesje water
Een flesje water heb ik ook altijd voor de zekerheid bij. Het zal je maar net overkomen dat je dorst hebt. Geen los geld bij je hebt en dus niks kan kopen. Ik neem nooit een heel groot flesje mee.

Paraplu
Een paraplu neem ik alleen op de dagen mee dat ik weet dat het gaat regenen. Een klein handparapluutje neem ik dan mee.

Nagelvijl
Het is mij meerdere malen overkomen dat ik een haakje aan mijn nagels had en die niet even kon wegwerken. Daarom zit er ook altijd een nagelvijl in mijn tas.

Zo het een best een hoop wat ik allemaal mee sleep in mijn tas. Maar ook niet alles zit er dagelijks in.

 
Wat vinden jullie handig in je tas?
 
Liefs,
Veerle 








Reacties

Populaire posts