Hema Long Lasting nailpolish



De Hema Long Lasting nailpolish bestaan al heel lang. Ze veranderen om de zoveel tijd van potje. Ik vind persoonlijk de nagellak van de Hema echt heel goed. Hij dekt mooi, blijkt goed en lang zitten.
Ik heb 3 nieuwe nagellakjes gekocht van de Hema en dat zijn deze.
 
Hema- 830
 
 
Dit vind ik zelf een heel mooi lavendel kleurtje. Hij dekt mooi en je hoeft niet perse een 2de laagje op te doen.
 
Hema- 832
 
 
Dit is een mooie kleurtje paars, maar je moet echt wel 2 of meer laagjes aanbrengen. Anders vind ik persoonlijk het er niet mooi uitzien.
 
Hema- 840
 
 
Dit kleurtje heb ik inmiddels als zo vaak op mijn nagels gehad, Ik vind dit echt een hele mooie kleur. En ook helemaal voor de zomer geschikt.
 
De Hema Long Lasting Nailpolish is te koop voor € 2.50 per stuk. In filialen met een cosmetica afdeling.
 
Liefs,
Veerle

 
 
 
 


Reacties

Populaire posts