Mijn muziek #2

Het is weer tijd voor een nieuwe update van mijn muziek. In dit artikel laat ik nummers zien die ik op dit moment leuk en mooi vind. We gaan snel kijken en luisteren.















 Stromae- papaoutai
 
Dit vind ik echt een heel leuk en mooi nummer. Ik luister er graag naar als ik op de fiets zit. Echt een leuk nummertje !
 
Mashup Germany 2012
Dit is een remix met allemaal verschillende soorten nummers. Heel leuk om naar te luisteren, ik vind het vooral als je aan het sporten bent. Heel veel bekende nummer komen hierin voor.
 
Bastille- Pompeii
 
Ook weer net zoals de andere 2 nummers heel leuk en mooi om naar te luisteren.
Ik weet niet wat er met dit nummer is, maar ik vind het zo mooi he!
Misschien komt het omdat de beat best wel origineel is.
 
Efteling- Joris en de Draak
Ik ben echt een fan van de Efteling. En dus ook van de muziek die de Efteling maakt. Ik vind hun muziek echt heel mooi. Dit nummer is de muziek van de attractie Joris en de Draak. Echt super mooi !!
 
 
Racoon- Oceaan
Dit nummer is er al wat langer, maar ik vind het zo mooi!
Het is een nederlands nummer van de band Racoon. Ik vind dat hun al een tijd hele mooie nummers maken.
 
Dit waren de nummers die ik op dit moment het meeste luister en heel mooi vind.
 
Wat vind jij van deze nummers?
 
Liefs,
Veerle
 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts