Mijn top 5: shampoo

Je haren wassen is belangrijk. De wast haar haren 1 keer per dag, de andere om de dag. Maar welke shampoo vind ik nou het fijnst om te gebruiken. Hier laat ik mijn top 5 shampoos zien.















Ik was mijn haar om de dag. Als ik het elke dag zou wassen dan word mijn haar heel snel vet en niet meer mooi. Ik gebruik bij het wassen van mijn haar ook altijd een crèmespoeling. De crèmespoeling gebruik ik altijd van hetzelfde merk als mijn shampoo.

Nummer 5
Syoss
Ik heb Syoss niet zo heel vaak gebruikt. Maar toen ik het gebruikte vond ik niet echt dat het wat met mijn haar deed. Het gaf geen extra verzorging aan mijn haar had ik het idee.
Syoss is te koop bij verschillende soorten drogisten
 
Nummer 4
 
Kruidvat
De shampoo van de kruidvat vind ik fijn om te gebruiken, maar de geur vind ik niet zo fijn. Het is vaak een sterke geur.
Kruidvat shampoo is te koop bij de Kruidvat.
 
Nummer 3
Nivea
Dit vind ik een hele fijne shampoo. Hij doet zijn werk en ruikt heel lekker. Een heel fijn product, alleen soms iets te duur.
Nivea is te koop bij verschillende supermarkten en drogisten
 
Nummer 2
Andrelon
 
Andrelon is fijn en betaalbaar. Ik vind de Andrelon producten heel fijn, ze doen goed hun werk en ze ruiken heel lekker.
 
 
Nummer 1
Palmolive
Dit is de allerfijnste shampoo die er bestaat. Hij ruikt heerlijk, werkt heel goed en is ook nog eens goedkoop. Echt een super shampoo!!
Palmolive is te koop bij verschillende supermarkten en drogisten
 
Welke van de 5 shampoo's vinden jullie het fijnst?
 
Liefs,
Veerle
 
 
 
 
 


Reacties

Populaire posts