Waarom dagcreme ?

Ja waarom gebruikt iedereen nou eigenlijk dagcrème?
En welke is nou de juiste voor mij?
En van welk merk moet ik nou een dagcrème nemen?
En waarom is deze € 10.00 en deze maar € 5.00
Deze vragen kun je jezelf stellen als je een dagcrème koopt.
Ik vertel je hier mij ervaringen over het gebruik van dagcrème.














Waarom gebruik je nu dagcrème?
Dagcrème is een voedende crème voor je huid. Het maakt je huid soepel, glad, en zorgt ervoor dat je huid in een goede conditie blijft. Je kunt het beste dagcrème gaan gebruiken al op een wat jonge leeftijd. Daarmee bedoel ik niet 12, maar zo rond de 16 jaar. Je gebruikt dan al misschien wel make-up. Foundation heeft niet een voedend effect wat een crème wel doet. Daarom is het zo belangrijk om een dagcrème onder je foundation te gebruiken. Zeker mensen met echt een droge huid hebben veel baat bij een dagcrème die je huid lekker soepel maakt.

Welke is nu de juiste voor mij?
Als je nog jong bent dan heb je nog niet een crème nodig die heel veel werking heeft. Het gaat dan vooral om bescherming van je huid en voedend.
Tegenwoordig hebben heel veel schoonheidsmerken speciale lijnen voor leeftijden. Zo heb je speciaal een crème voor mensen vanaf 25, vanaf 30, vanaf 40, vanaf 50 en vanaf 60 jaar.
Dus meestal kun je wel een geschikte crème vinden.

Van welk merk moet ik nu een dagcrème nemen?
Eigenlijk is dat voor iedereen verschillend. En merk heeft zijn eigen ingrediënten die ze gebruiken in de crème zelf. Het is een kwestie van uitproberen. Wel kun je aan de crème ruiken en kijken of die geur je bevalt.

En waarom is deze € 10.00 en deze € 5.00
Sommige merken kiezen ervoor om goedkoop te zijn. Andere merken willen juist wat duurder zijn omdat er ook duurdere ingrediënten in de crème zitten.

Mijn ervaringen
Ik ben 18 en ik heb gemerkt dat ik nog niet een crème nodig heb die heel veel werking heeft. Daarom koop ik ook niet al te duren crèmes voor mezelf. Zodra het wel moet ga ik ook op zoek naar het juiste merk voor mij.

Gebruiken jullie al dagcrème?
 
Liefs,
Veerle 

Reacties

Populaire posts