Verwachte films

Het wordt weer herfst en dat  betekent heel veel nieuwe films!
Ik heb al een voorkeur voor bepaalde films die binnenkort uitkomen. Ik laat in dit artikel zien welke film er uitkomen en waar ik heel erg naar uitkijk.











Feuten: Het Feestje
 
Ik kan hier helaas geen trailer van downloaden. Sorry :(
 
Op dit moment is het 3de seizoen van Feuten te zien op Ned 3 op maandag om 21:25 uur.
Het gaat over een studentenvereniging die van alles meemaken. Het is de bekendste vereniging van alle verenigingen.
Het is een film vol lachen, zuipen, seks maar vooral heel veel plezier hebben.
 
Feuten Het Feestje draait vanaf  24 Oktober in alle bioscopen in Nederland.
 
 
F.C De Kampioenen
 
Wie kent F.C. de Kampioenen nu niet. Het team heeft maar liefst 21 seizoenen gemaakt. Het is echt een hele leuke serie. En nu komt er ook een film uit !! Helemaal super.
Ook gaat er zoals gewoonlijk in deze film weer van alles mis. Een film voor grappige gebeurtenissen.
 
F.C De Kampioenen draait vanaf 18 december in alle bioscopen in België
 
The Hunger Games: Catching Fire
 
 
Natuurlijk heb ik de eerste film gezien: The Hunger Games. Ik vond het echt een mooie film. Ik heb de film ook gewoon 3 dagen achter elkaar gekeken. Ik was er heel erg van onder de indruk. En nu komt er ook een 2de film uit. Ik ben ontzettend benieuwd hoe deze film gaat worden. Ik hoop net zo mooi natuurlijk als de eerste.
 
 
The Hunger Games: Catching Fire is vanaf  20 November te zien in alle bioscopen in Nederland.
 
Naar welke films kijken jullie het meest uit deze herfst/winter?
 
 

Reacties

Populaire posts