Herfsttrend: Cowboy laarzen

De herfst kan voor mij weer beginnen. We pakken onze truien weer uit de kast en de hoge dikke laarzen gaan we weer aantrekken. Iedereen heeft zijn eigen smaak op het gebied van schoenen. Maar wat ik echt hele mooie schoenen vindt zijn de toch wel net niet echt cowboy laarzen.
 


Echte cowboy laarzen kan je al heel lang in de winkels kopen. Maar de laatste paar jaar worden er steeds meer andere soorten cowboy laarzen gemaakt. Ze lijken heel erg op de echte cowboy laarzen maar dat zijn ze niet. Vaak zijn ze niet iets korter van lengte. Hier laat ik een paar van die soort laarzen zijn en geef ik daar mijn mening over.
 
Invito laarzen
Dit zijn echt hele stoere laarzen waar je je look helemaal af maakt. Ik de kleur van de laarzen echt heel mooi.
Deze laarzen kun je in alle Invito filialen kopen en ze zijn te koop voor € 129.99
 
 Nelly.com
Dit vind ik zulke mooie schoenen. Ze lijken niet echt heel veel op de originele cowboy laarzen, maar ik vind ze er heel veel van weg hebben.
Deze laarzen zijn online te bestellen op www.nelly.com
De laarzen zijn € 299.95
 
Wat zijn jullie favoriete schoenen voor de komende herfst?
 
Liefs,
Veerle

Reacties

Populaire posts