Mijn Muziek #3

 
Het is weer tijd voor een nieuwe update van mijn muziek. Ik ga op dit moment weer naar school, en ik merk wel dat ik dan andere muziek luister dan in de zomervakantie.
Je zult mij nooit voorbij zien komen zonder dat ik oortjes in heb met muziek op. Ik luister altijd muziek. Op de fiets, in de trein, in de sportschool enz....
 


 
 
 
Feest DJ Ruud- Door tot het einde
 
Dit is zo'n een lekker nummer. Vooral als je in die komende koude ochtenden op de fiets moet zitten en totaal geen zin in school hebt. Nou dan moet je echt dit nummer eens luisteren. Super tof!!!!!
 
Ronnie Flex- Onder je lokken
 
 
Dit nummer is het belangrijkste liedje in de nieuwe speelfilm van de serie Feuten. Feuten is een serie die op dit moment elke maandag om 21:25 op NED 1 is te zien. Dit is gewoon een nummer wat altijd kan. Lekker om mee te zingen
 
Showtek Ft. We Are Loud & Sonny Wilson- Booyah
 
Dit is zo een lekker nummer. Heerlijk snel en echt van deze tijd. Ik hou van dit nummer. Ik kan deze echt wel 10x achter elkaar luisteren en nog ben ik het niet zat. Als je het alleen al hoort ga je uit je dak!!!
 
Gebroeders Ko- Ik ben verliefd, maar niet op jou
 
Ja jullie weten het inmiddels al wel een beetje. Maar ik ben een echte carnavals fan! Carnaval is het voor mij in de maanden November t/m Februari
Dit nummer is lekker om op los te gaan. Lekker gek doen, dat doe ik op dit nummer!
 
 
 
Ik hoop dat jullie alweer de 3de mijn muziek leuk vonden.
Welke nummer draaien jullie op dit moment als een gek!?
 
Liefs,
Veerle
 
 

Reacties

Populaire posts